Тема. «Як економити електроенергію» від авторського колективу Н. Бібік, Г. Бондарчук, Т. Павлової:
Конспект до уроку «Як економити електроенергію»
Проєкт-дослідження «Як економити електроенергію»
Відеоурок: Як економити електроенергію?
Блок. Як економити електроенергію
Тема. Вивчення унікального світу рідкісних і зникаючих видів нашої країни
Гра «Рослинний і тваринний світ Червоної книги»
Книжка-розкладачка «Червона книга України»
Тема. Я маю право на права
Гра «Права дитини», гра «Віднови текст», гра «З’єднай відповідні поняття»
Картки до теми «Я маю право на права»
До Всесвітнього дня пінгвінів блок «Материки Землі. Особливості природи материків. Антарктида», сторінка дослідника
для 1 класу: авт. І. Большакова, М. Пристінська, авт. Н. Бібік, Г. Бондарчук,
для 2 класу: авт. Н. Бібік, Г. Бондарчук
для 3 класу: авт. Н. Бібік, Г. Бондарчук
для 4 класу: авт. Н. Бібік, Г. Бондарчук
Зареєструйтесь на сайті https://childdevelop.com.ua/
2. Перейдіть до розділу « Генератори завдань» https://childdevelop.com.ua/generator/
3. Оберіть « Генератор « Кросворд» https://childdevelop.com.ua/generator/letters/cross.html
4. Розробіть кросворд до будь-якої теми
Зразки для 1 класу
(авт. Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Ніна Павич)
(авт. Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Зоя Хитра, Ніна Павич)
(Вікторія Бондаренко, учитель початкових класів Миколаївської гімназії № 17 імені Саражана В.Г. Миколаївської міської ради )
(Наталія Барбулат, учитель початкових класів Миколаївської гімназії № 20 Миколаївської міської ради)
Тема «Безпечна дорога до школи».
Що може в цій темі стривожити дитину?
Для дитини дорога може викликати додаткові думки про повітряну тривогу, якщо дитина проживає в Україні й зустрічалася з цим сигналом, коли йшла до школи. Або, якщо дитина виїхала із зони бойових дій, то в неї можуть зберегтися асоціації з дорогою, як небезпекою.
Чим допомогти?
Якщо дитина знаходиться в Україні, зверніть увагу на дії, які здійснюють на вулиці під час повітряної тривоги та як потрібно поводитися. Поясніть, що такі дії направлені на особисту безпеку. Запевніть, що їй не треба лякатися, а просто діяти за правилами.
Якщо дитина виїхала з зони бойових дій та відчуває тривогу пов'язану з дорогою, то зверніть у коректній м’якій формі на це увагу батьків та психолога школи.
Тема «Знайомство з шкільними приміщеннями».
Що може в цій темі стривожити дитину?
Перебування в укритті може бути для дитини причиною гострого стресу та психологічної травми. Крім того учні 1-го класу, які навчаються дистанційно, не мають сформованого власного уявлення про школу.
Чим допомогти?
Для дитини важливо почувати себе безпечно у школі, тому під час вивчення зазначеної теми проговорити з дитиною наявність в школі укриття, де воно розташоване, як до нього спуститися. Бажано пояснити простими словами, що укриття роблять для того, щоб забезпечити особисту безпеку і якщо виконувати всі правила, то перебувати в ньому безпечно.
Якщо ваш клас працює дистанційно і діти не відвідували школу і не знають, які приміщення в ній є, проведіть онлайн екскурсію або пофантазуйте разом з ним, яким вони уявляють класи в школі і якими б вони їх хотіли бачити.
Тема «Кімнатні рослини».
Дитина говорить про те, що її кімнатні рослини залишилися в будинку/квартирі, з якого/якої виїхали або вони зруйновані.
Чим допомогти?
Спробуйте спитати, які саме їз рослин їй подобалися, які ні. Запропонуйте дитині намалювати ці рослини, які в неї були. Можна разом посадити вдома будь-яку рослину. Наприклад, квасолю, яку не складно вирощувати й дитина може це зробити самостійно або з найменшою допомогою.