Формуємо цілісну картину світу

Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» на 2023-2024 н. р.

Кросворди для використання на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (із досвіду роботи учителів)

2. Перейдіть до розділу « Генератори завдань»  https://childdevelop.com.ua/generator/

3. Оберіть « Генератор « Кросворд»  https://childdevelop.com.ua/generator/letters/cross.html

4. Розробіть кросворд до будь-якої теми 

Зразки для 1 класу

Зразки для 4 класу

Методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу. Навчально-методичний посібник 

(авт. Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Ніна Павич)  

Методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 3-4 класах ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу. Навчально-методичний посібник 

(авт. Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Зоя Хитра, Ніна Павич)

(Вікторія Бондаренко, учитель початкових класів Миколаївської гімназії № 17 імені Саражана В.Г. Миколаївської міської ради  )

(Наталія Барбулат, учитель початкових класів Миколаївської гімназії № 20 Миколаївської міської ради)

Поради для учителів, які працюють у 1 класі. «Я досліджую світ» (із телеграм-каналу «Підтримай дитину»)

Для дитини дорога може викликати додаткові думки про повітряну тривогу, якщо дитина проживає в Україні й зустрічалася з цим сигналом, коли йшла до школи. Або, якщо дитина виїхала із зони бойових дій, то в неї можуть зберегтися асоціації з дорогою, як небезпекою.

Якщо дитина знаходиться в Україні, зверніть увагу на дії, які здійснюють на вулиці під час повітряної тривоги та як потрібно поводитися. Поясніть, що такі дії направлені на особисту безпеку. Запевніть, що їй не треба лякатися, а просто діяти за правилами.

Якщо дитина виїхала з зони бойових дій та відчуває тривогу пов'язану з дорогою, то зверніть у коректній м’якій формі на це увагу батьків та психолога школи.

Перебування в укритті може бути для дитини причиною гострого стресу та психологічної травми. Крім того учні 1-го класу, які навчаються дистанційно, не мають сформованого власного уявлення про школу.

Для дитини важливо почувати себе безпечно у школі, тому під час вивчення зазначеної теми проговорити з дитиною наявність в школі укриття, де воно розташоване, як до нього спуститися. Бажано пояснити простими словами, що укриття роблять для того, щоб забезпечити особисту безпеку і якщо виконувати всі правила, то перебувати в ньому безпечно.

Якщо ваш клас працює дистанційно і діти не відвідували школу і не знають, які приміщення в ній є, проведіть онлайн екскурсію або пофантазуйте разом з ним, яким вони уявляють класи в школі і якими б вони їх хотіли бачити. 

Дитина говорить про те, що її кімнатні рослини залишилися в будинку/квартирі, з якого/якої виїхали або вони зруйновані.

Спробуйте спитати, які саме їз рослин їй подобалися, які ні. Запропонуйте дитині намалювати ці рослини, які в неї були. Можна разом посадити вдома будь-яку рослину. Наприклад, квасолю, яку не складно вирощувати й дитина може це зробити самостійно або з найменшою допомогою.