Формуємо цілісну картину світу
Методична підтримка до підручника інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 3 класу НУШ від видавництва «Ранок»
Тема. «Як економити електроенергію» від авторського колективу Н. Бібік, Г. Бондарчук, Т. Павлової:
Конспект до уроку «Як економити електроенергію»
Проєкт-дослідження «Як економити електроенергію»
для 1 класу: авт. І. Большакова, М. Пристінська, авт. Н. Бібік, Г. Бондарчук,
для 2 класу: авт. Н. Бібік, Г. Бондарчук
для 3 класу: авт. Н. Бібік, Г. Бондарчук
для 4 класу: авт. Н. Бібік, Г. Бондарчук
Кросворди для використання на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (із досвіду роботи учителів)
Зареєструйтесь на сайті https://childdevelop.com.ua/
2. Перейдіть до розділу « Генератори завдань» https://childdevelop.com.ua/generator/
3. Оберіть « Генератор « Кросворд» https://childdevelop.com.ua/generator/letters/cross.html
4. Розробіть кросворд до будь-якої теми
Зразки для 1 класу
Методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу. Навчально-методичний посібник
(авт. Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Ніна Павич)
Методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 3-4 класах ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу. Навчально-методичний посібник
(авт. Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Зоя Хитра, Ніна Павич)
(Вікторія Бондаренко, учитель початкових класів Миколаївської гімназії № 17 імені Саражана В.Г. Миколаївської міської ради )
(Наталія Барбулат, учитель початкових класів Миколаївської гімназії № 20 Миколаївської міської ради)
Поради для учителів, які працюють у 1 класі. «Я досліджую світ» (із телеграм-каналу «Підтримай дитину»)
Тема «Безпечна дорога до школи».
Що може в цій темі стривожити дитину?
Для дитини дорога може викликати додаткові думки про повітряну тривогу, якщо дитина проживає в Україні й зустрічалася з цим сигналом, коли йшла до школи. Або, якщо дитина виїхала із зони бойових дій, то в неї можуть зберегтися асоціації з дорогою, як небезпекою.
Чим допомогти?
Якщо дитина знаходиться в Україні, зверніть увагу на дії, які здійснюють на вулиці під час повітряної тривоги та як потрібно поводитися. Поясніть, що такі дії направлені на особисту безпеку. Запевніть, що їй не треба лякатися, а просто діяти за правилами.
Якщо дитина виїхала з зони бойових дій та відчуває тривогу пов'язану з дорогою, то зверніть у коректній м’якій формі на це увагу батьків та психолога школи.
Тема «Знайомство з шкільними приміщеннями».
Що може в цій темі стривожити дитину?
Перебування в укритті може бути для дитини причиною гострого стресу та психологічної травми. Крім того учні 1-го класу, які навчаються дистанційно, не мають сформованого власного уявлення про школу.
Чим допомогти?
Для дитини важливо почувати себе безпечно у школі, тому під час вивчення зазначеної теми проговорити з дитиною наявність в школі укриття, де воно розташоване, як до нього спуститися. Бажано пояснити простими словами, що укриття роблять для того, щоб забезпечити особисту безпеку і якщо виконувати всі правила, то перебувати в ньому безпечно.
Якщо ваш клас працює дистанційно і діти не відвідували школу і не знають, які приміщення в ній є, проведіть онлайн екскурсію або пофантазуйте разом з ним, яким вони уявляють класи в школі і якими б вони їх хотіли бачити.
Тема «Кімнатні рослини».
Дитина говорить про те, що її кімнатні рослини залишилися в будинку/квартирі, з якого/якої виїхали або вони зруйновані.
Чим допомогти?
Спробуйте спитати, які саме їз рослин їй подобалися, які ні. Запропонуйте дитині намалювати ці рослини, які в неї були. Можна разом посадити вдома будь-яку рослину. Наприклад, квасолю, яку не складно вирощувати й дитина може це зробити самостійно або з найменшою допомогою.